The eBay Song | Property Search | Credit Cards | Secured Loans | Loans
Var hänger du? [Archive] - Buffy-Boards

PDA

View Full Version : Var hänger du?

eponinethen
10-29-2005, 02:48 PM
På tal om andra BtVS fans. Eller bara på tal om inget. Sverige har ju ett gäng super-populära communities etc på internet; Skunk, Helgon, Lunarstorm, QX (Sockerdricka) etc. Hänger du på något av dem, vilka och vad tycker du om dem? (Och btw, kan man träffa andra BtVS fans där? ;) )

Joamna
10-29-2005, 05:26 PM
Oh, jag hänger en del på helgon, men inte för att träffa BtVS fans egentligen, det finns ju några trådar om det i forumet där men jag gillar inte det forumet så mycket plus att det inte brukar vara så intressanta diskussioner. Men jag är egentligen där mest för att hålla kontakten med gamla nära och kära. Annars hänger jag inte på så mycket svenska communities längre..

Warlock
11-01-2005, 08:35 AM
SoldF (forum.soldf.com)

Några Buffyfans finns det där, men inte många.

Pythagore
11-01-2005, 12:41 PM
Helgon, ibland - är inte speciellt aktiv där längre. Har det övermörka nicket "pestilence" där, som jag funderar på att göra mig av med. :)

eponinethen
11-01-2005, 02:00 PM
Jag har användare typ överallt: Helgon, Skunk, Apberget, QX och t.o.m. Sockerdricka trots att jag aldrig är där.
Apberget är väl enda stället jag är mycket på, för där finns alla i Umeå. Annars är ju Skunk rätt trist nuförtiden men fortfarande småmysigt.
Heh, och jag heter "eponinethen" överallt utom på skunk där jag heter "eponine." ... yup.

eudial
11-01-2005, 06:01 PM
Typ helgon (som default).

Pythagore
11-01-2005, 07:57 PM
Oh, Skunk. Så fint det var en gång i tiden.

doppelgänger
11-02-2005, 03:36 AM
Jag tror inte att jag hänger nånstans faktiskt... Helgon mäst för att där finns alla mina kompisar. Qruiser kollar jag kanske nån gång i veckan. Annars blir är det ju BB som gäller :)