View Full Version : Prison Break i Sverige
eponinethen
01-05-2006, 04:09 AM
Är det någon som tittar/komma titta på detta?
Jag önskar jag kunde, har sett några avsnitt och det verkar riktigt bra.
Lite fånigt bara hur Sverige gör det till en så stor grej att Peter Stormare är med – han har inte ens speciellt stor roll väl..?
Hur som helst verkar det dröja typ en månad innan de visar tredje avsnittet, skumt minst sagt.
En länk finns som sagt här: Prison Break på TV3 (http://www.tv3.se/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=346&Itemid=620)
doppelgänger
01-05-2006, 07:35 AM
Peter Stormare har faktiskt en av huvudrollerna, eller åtminstone en viktig bi-roll! Han är ju ledare för PI (prison industry) för sjutton gubbar :p
I alla fall, jag följer serien. Och den är helt bra.
eponinethen
01-05-2006, 10:59 AM
Jo en viktig bi-roll, men på reklamerna nämner de ju bara honom, heh..
Jessie
01-10-2006, 03:27 PM
Jag såg premiären med dubbelavsnittet, verkar som en jättespännande serie ju! :) Heh, visst är det kul att Stormare är med, men det är ju inte speciellt stor grej ändå.. Var lite roligt eftersom jag några dagar senare såg Constantine, där Stormare spelar Lucifer.. Så nu kommer jag se honom som Lucifer i Prison Break, moaha. :p
eponinethen
01-11-2006, 02:12 AM
:)
En kompis till mig är helt besatt av den hr serien nu, heh, mest pga huvudrollsinnehavaren men still, jag tycker det är festligt.
Joamna
01-22-2006, 05:21 PM
Har bara sett det som gått på svensk tv hittils, men shit det är ju bra, ska lugnt fortsätta se. Får se om jag orkar vänta en vecka mellan varje bara..
eponinethen
01-23-2006, 09:22 AM
Hehe. Flera av mina svenska kompisar är helt fast, vilket är jäkligt kul. Min svenska EF-kompis Veronica raporterade just att hon började kolla på det i Sverige och ska fortsätta se det nu i UK (tydligen är de typ på samma ställe antar jag heh)...
Joamna
01-23-2006, 12:16 PM
yes, men de jorde ju verkligen helt galet mycket reklam för den.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.