View Full Version : Vad har du gjort idag? 3 (Woohoo vi är ju råfestliga eh)
eponinethen
02-27-2006, 01:07 PM
Tredje tråden, kom igen och posta då eh :D
Jag är så trött idag. Har varit i skolan och borde verkligen verkligen plugga nu men jag är alldeles för trött.. Damn, har mycket som måste göras i veckan osv, hm...
Joamna
02-27-2006, 03:17 PM
Jag är trött också. Har rest idag. Eller började dagen med frallor och semlor. Sen bar det iväg till arlanda (tog den långa vägen med buss och pendeltåg som är gratis) och upp i luften och ner i Övik. Här fick jag en semla till och har bara slappat och fått fotmassage.
eponinethen
02-27-2006, 04:29 PM
Jag är så avundsjuk.. jag vill ha semla (eller -or) imorgon :(
Joamna
02-28-2006, 03:44 AM
ah, förstår det. men har dom inget svenskt bageri nånstans.. kanske inte i cambridge iofs, men i London måste det ju gå att få tag i iaf..
Jessie
03-01-2006, 03:02 PM
Haft CODA-föreställning! Vi har satt upp En midsommarnattsdröm som musikal. Och ikväll var roligaste föreställningen, helt klart, publiken var otrolig!!
Joamna
03-02-2006, 01:48 AM
Vad är CODA?
Igår var jag ute med mina gamla klasskompisar från gymnasiet, geesh, jag hade typ glömt hur jäkla roligt vi hade hela tiden, och en massa roliga saker vi hade gjort. Har nog inte skrattat så mycket på väldigt länge..
eponinethen
03-02-2006, 03:27 AM
Ah shit vad kul! Min kompis klass (hon går i tolvan på min skola) gör En Midsommarnatts Dröm även..
Ah shit vad kul att det var bra Joamna :)
Jag har typ stigit upp, that's it. Såg Walk The Line igår (äntligen!), underbart.
Joamna
03-02-2006, 07:49 AM
Yes, yes. Och idag var kul också. Jag höll i en teaterlektion på min gamla skola med dom som gick estet tvåan. Jag körde hårt med dom, woho, riktigt roligt. Men dom var verkligen intresserade och allt också.. mhm.
Åh jag vill också se Walk the Line juh. hm.. kanske.. på lördag.
eponinethen
03-08-2006, 04:23 PM
Idag har jag finally sett Oscarsgalan, hehe, jag tycker det är skitkul att koll apå ärligt. Även om det är endel lame jokes etc., det är festligt.. Och Uma var där, preseterade en award.. gah.. Och Michelle Williams var bara hur vacker/söt/snygg/whatever som helst =)
Jessie
03-15-2006, 03:55 PM
CODA är en musikterm som betyder avslutning. Estet-treorna gör varje år en avslutningsmusikal som då kallas för CODA. :)
Joamna
03-16-2006, 12:53 AM
Aha. Ja musiktermen visste jag om, hade bara aldrig hört den i det sammanhanget. Men nu vet jag.
Idag har jag inte hunnit med så mycket än. Mest vaknat och blivit lite irreterade på katterna som var tvugna att promenera över mig hela tiden.. Men egentligen är dom ju mysiga så det gör ju inget. Snart drar jag iväg ut på landet och ska kolla på en förställning.
eponinethen
03-16-2006, 02:37 AM
Oh vad för föreställning?
Joamna jag måste få komma och hälsa på dig medans du har katterna, får jag det? (Eller medan du bor där vill säga.)
Idag far jag till Nederländerna, ska bli råspännande.. mhm..
Joamna
03-16-2006, 12:02 PM
Det var en folkhögskola långt ute i ingenting som hade en föreställning. Den var riktigt bra faktiskt. Himla härlig energi, och det syntes att de hade riktigt roligt..
Epo: Ja det klart du får! :) Du måste ju hälsa på här nästa gång du far hem eller så.. om du kan.
Lycka till i Nederländerna.
Jessie
03-16-2006, 12:12 PM
Ooh, vad ska du göra i Nederländerna Epo? *nyfiken*
BTW, är folk fortfarande pigga på Buffy-möte? Det var ett tag sen det pratades om det...
Joamna
03-16-2006, 01:39 PM
Yea, jag är helt på. Vad jag minns från sist så var väl problemet att vi inte direkt bor nära varandra och var vi ska vara osv, och det är väl inget som direkt har blivit bättre.. Men det vore ju ändå kul. Hm. I sommar? :) Förhoppningsvis kommer jag vara i Ö-vik typ hela sommaren.
eponinethen
03-22-2006, 08:25 AM
Jag följde med min klasskompis Paula hem till hennes familj (i Nederländerna) och så åkte jag även och hälsade på en annan kompis (sterre på LV), det var råkul, verkligen!
Och imorgon far jag och Ape till Birmingham och träffar Frenchy_Faith och elmo :)
Förhoppningsvis kommer jag vara i Ö-vik typ hela sommaren.
Jaså? Coolt, vi måste hänga endel, right?
Vi kan säkert ha ett Buffy-möte hos mig, eller kanske hos Fran i Luleå? Vore coolt.
Joamna
03-23-2006, 01:36 AM
Ja klart vi måste hänga då ju! Det är inte säkert än att jag kommer vara där, har sökt jobb men får typ inte besked förrän i Maj.
Idag har jag mest vaknat, oh läst i What would Buffy do, men bara lite för sen var jag tvugnen att gå in här och svara på allt, hann knappt vara inne igår, och de är alldles galna i Drogyn varenda tråd handlar om kaka till mig, hihi.
Jessie
03-24-2006, 04:30 AM
Oh najs Epo. :)
Jag lär ju kunna komma bara jag inte jobbar precis då... men jag vet ju inte ens än om jag lyckas få tag i nåt jobb så...
Men jag åker nog hellre till Umeå eller Ö-Vik än till Luleå.. Det känns som världens omvägskrok att åka till Luleå... fast jag är väl bara petig, nog skulle det gå med Luleå med... kanske... :p
Joamna
03-24-2006, 08:29 AM
Jo jag åker nog också hellre till Umeå, eller Övik då. Men det beror väl lite på vad som går bäst för alla och sånt.
Idag har jag handlat som en galning. Har fest här ikväll så det är lite att fixa.
eponinethen
03-24-2006, 01:06 PM
Grejen är ju att Fran har en egen lägenhet (eller med sin fru då, hihi). Medan jag knappt har ett eget rum. Så. Well.
Joamna, har du eller din bror jobbat på posten i Umeå? (Jag har hört sådana rykten..) Gah jag har verkligen panik för jag kommer inte ha något jobb i sommar...
Igår var jag i Birmingham och festade med Ape, Frenchy Faith och elmo. Det var jäkligt kul och jag saknar dem redan, heh, elmo är ju heltokig, hihi :)
Joamna
03-25-2006, 09:07 AM
Ah, egen lägenhet är ju helt klart ett plus :)
Epo: Hm, nej det har vi inte. Brorsan har sökt där i år tror jag dock, och efter vad jag hört så ska det inte vara så svårt att få jobb där.
Åh, jag ville också vara med er i Birmingham.. Hihi.
eponinethen
03-25-2006, 12:41 PM
Ok, vet du vem man ska kontakta? Eller hur det fungerar? Skulle du möjligtvis kunna fråga honom? Please? Eh..
I know! Vi hade så sjukt roligt, gah.... and I have the pics to prove it :D
Joamna
03-26-2006, 02:29 AM
Ja visst, jag kollar med brorsan hur han gjorde.. Jag tror han typ skickade brev iofs men jag jag kollar..
eponinethen
03-26-2006, 04:01 AM
Tack råmycket, gah, hm :)
Joamna
04-02-2006, 08:38 AM
Idag hade jag tänkt tvätta, men det blev inget av det, gah. Hade precis packat ihop alla kläder (två stora säckar) och åkt ner i hissen, öppnade två dörrar, men fick inte upp den tredje. Hittar inte nyckeln till den, så det blir inget tvättat idag då.. argh.
eponinethen
04-02-2006, 01:26 PM
Shit, nyckeln borta eh? Hmm..
Idag har jag skrivit rätt mycket, och fixat en LJ för mina texter och stuff.. Typ. Jag är trött.
Joamna
04-03-2006, 01:31 PM
Mm, fast det var bara Cora som hade råkat fått med sig den när hon gick ut. Så nu ska jag upp super tidigt imorgon och tvätta istället.. suck.
Idag har jag gått i skolan. Gud det är så mycket nu. Vi har bara ungefär en månad kvar till uppspelet, vilket känns väldigt stressigt, med en av de veckorna ledig desutom.. Men, det går nog bra. Bara alla kan bli lite mera disciplinerade, och inte flumma ut hela tiden.. hm.
eponinethen
04-03-2006, 01:37 PM
Shit, men hur går repandet och så? Hur är uppspelandet eh?
Idag har jag varit i skolan, lärt känna en afrikansk tjej, pratat med min ex-class mates. Och ska strax på bio och se "V for Vendetta".
Joamna
04-03-2006, 02:18 PM
Alltså det går väl hyffsat, men det är mycket att göra. Och det har varit rätt segt på siståne, eller jag tycker att vissa saker kan göras mera effektivt, och blir irreterad när det inte blir så.. hm. Och att allt är så himla extremt fysiskt gör att man blir så himla trött när man måste ta om och ta om och ta om. Men det går iaf framåt, vilket jag är glad över, finns inget värre än att stå och stampa..
Oh, berätta om filmen sen. Alltså inte handling men om jag ska se den på bio :)
eponinethen
04-04-2006, 12:09 PM
Ah jag fattar verkligen vad du menar. Ibland känns det som att de tinte går framåt alls, med sådant. Hm.
Hm, vet inte riktigt vad jag ska säga om den filmen. Jag gillar den mycket, den var riktigt bra. Från början visste jag inte riktigt vad jag skulle förvänta mig, tyckte det var liiiite skumt. Men när man "köpt" det fungerar det riktigt bra. Mhm. Klart värd att se (på bio).
(Woohoo 4444 posts ;) )
Jessie
04-07-2006, 02:25 AM
Idag har jag inte hunnit göra så mycket än, klockan är ju bara kring halv tio än så. Men jag har iaf hunnit ha körlektion, men det är väl i stort sett allt. Igår såg jag dock äntligen Goblet of Fire!! Som jag har längtat! Och så hade Carro skaffat den så vi var hemma hos henne och tittade. Snyft säger jag bara... (vill inte spoila er som inte sett/läst) Men Ron asså, gud, jag gillar bara hans karaktär mer och mer! Och Rupert gör det så bra! De minerna och kroppsspråket, de har verkligen träffat ordentligt rätt i val av skådespelare. ;)
Och idag ska jag bara slappa fram till sista lektionen. Måste dock gå till skolan och äta lunch, får se när jag gör det. Men sen får jag åka hem! Härligt, för jag var inte hemma förra helgen (jag är såå hemma-sjuk lol), för då var jag i Umeå och shoppade loss. ;) Hittade en del kläder, dock inga examenskläder... *suck* Får hoppas jag hittar något nästa gång. Och så ska jag lusläsa alla postorderkataloger. :p
Epo, jag såg din krönika i VF idag, hann dock bara ögna igenom den, jag var tvungen att springa iväg till körskolan. Så jag ska be dom spara där hemma så kan jag läsa sen. Men gissa om jag blev glad då du skrev att Bones ska börja på TV3. Och redan på tisdag!! *lyckotjut* ^^ You made my day, hon, mhmm. ;)
eponinethen
04-07-2006, 12:45 PM
Hehe, jag gillade filmen även. Många verkar ju besvikna.
Coolt! Hihi det är så kul att du har VF, läs den och kommentera gärna på LJ om du vill :)
Haha hoppas det om Bones var sannt nu då ;)
Idag har jag haft media class från 9 till 5, det var exhausting....
Joamna
04-22-2006, 03:13 PM
Idag har jag varit i skolan, trots lördag. Har slut-uppspel om bara två veckor och massa jobb kvar att göra, men det var en riktigt bra dag, men är väldigt trött nu. Hade en kompis här förut, vi kikade lite Buffy tillsammans, men sen var jag typ för trött för att umgås, heh, så nu sitter jag här och internetar..
eponinethen
04-22-2006, 04:07 PM
Har pluggar, promenerat lite (ah det är ju T-shirt väder här nu!), och pluggat mer, kollar på TV serier och typ panikat lite över stuff. Varför kan jag inte bara relaxa eh?
Och seriöst var är Ape? Hon är ju online meen inte här :(
Joamna
04-22-2006, 04:14 PM
Jag vill ha T-shirt väder också, jag är bara glad att det börjar bli lite varmt här, men jag springer fortfarande runt i min vinter jacka (vilket iofs beror på att det nästan är min enda jacka, men ändå..).
Ja var är ape?! Kom tillbaka!
Jessie
04-24-2006, 06:58 AM
Åh... t-shirt... kan det inte bli sommar snart! >_<
Jaja... det har ju tinat bort rätt så mycket nu men det är fortfarande kaallt...
eponinethen
04-24-2006, 07:27 AM
Nu är det grått här igen, wtf...
Jag är så sjukt trött, måste börja skriva på min social science essay om "structuralism and agency" dock :S
Jessie
04-24-2006, 01:56 PM
Förresten... inget jag gjort idag men jag har inte sagt nåt om det här...
Då klassen var på studiebesök upp till Piteå/Sunderbyn besökte vi FRAN'S skola! Och jag visste inte att hon gick där!! Jag kunde ju ha träffat henne! Tänk om jag såg henne, fast utan att veta om det....! >_<
Joamna
04-25-2006, 12:43 PM
Skola idag som vanligt, hinner inte med mycket annat just nu, knappt ens internet, har så mycket oläst här på BB just nu, försöker komma ikapp men har långt kvar än.. hm.
eponinethen
04-25-2006, 01:08 PM
Då klassen var på studiebesök upp till Piteå/Sunderbyn besökte vi FRAN'S skola! Och jag visste inte att hon gick där!! Jag kunde ju ha träffat henne! Tänk om jag såg henne, fast utan att veta om det....! >_<
Shit!!! Gah jag önskar jag fick åka på studiebesök till hennes skola! :(
Idag har jag varit i skolan, vi har världens sämsta klassrum nu. Det är i en liten box ute på parkeringen, vi ska vara där tills jag slutar. Helt sjukt.
Joamna
05-04-2006, 02:33 AM
Gått upp och insett att jag bor i en soptipp, eller nästan iaf. Vi har inte haft tid på väldigt länge att ta hand om varken disk eller städning. Men vi är ju nästan aldrig hemma iaf så.. Håller ju på med föreställningen på skolan nu och har premiär på fredag, sen är det föreställningar hela helgen. Det ska bli kul att se hur publiken tar emot den för just nu har jag verkligen ingen aning, hm. Och pappa kommer hit också, yay, och han stannar några dagar på nästa vecka så vi ska umgås massa!
eponinethen
05-04-2006, 09:24 AM
Aw låter råbra, mhm :) Med din pappa alltså.
Jag kan inte plugga, jag borde, men är stressad och tar det lugnt i solen (shit vad sommar det är här! gah det är svettigt!) istället... hm..
Joamna
05-06-2006, 02:17 AM
Yay, det ska verkligen bli jättekul att träffa honom.
Ah, ta det lugnt i solen behövs också. Jag har helt missat det men det har blivit sommar här också nån gång de senaste veckorna..
Gah, jag är bara så slut just nu. Hade genrep och premiär igår, och det tog minst sagt på krafterna. Är inte helt frisk heller men jag försöker att inte tänka på det så kanske det försvinner, eh. Gah, mina händer är helt darriga.. Anyway, det gick hyffsat bra iaf. Vet inte om jag är sådär jättenöjd med min egen insats, eller visst, det gick helt ok, men inte lysande liksom. Jag har iaf lärt mig otroligt mycket, och jag hoppas på att pappa ser att jag har utvecklats, han är liksom den enda som kommer och kollar som vet vad jag har gjort förut och som har något att jämföra med.. hm.
Idag har vi två föreställningar, sedan en till på söndag sedan är allt över, förutom en sjudundrans avslutning.
Har nog aldrig haft så roligt när jag städade som igår dock, vi fick mossernade vin av våran regissör som vi skålade i samtidigt som vi svängde omkring med kvastar och dansade till Baywatch sången.. haha. Och det var en hel mysko kille från en annan teaterutbildning där, som vi försökte undvika att prata med genom att gömma oss i sminkrummet. Han bara kommer med konstig kritik och säger saker som man inte vet hur man ska svara på, också kastade han sig över en klasskompis till mig och skrek: I got you, I got you I got you!!! Weird, mhm.
eponinethen
05-23-2006, 06:03 PM
Vi är ju sämst :( Var är alla eh?
Anyways, idag har jag kommit "hem" till Cambridge. Varit online. Sovit lite. Varit skolan, etc etc etc. Jag är ju råtråkig. Oh jag såg Da Vinci-kåden även. Hey hur skriver man det egentligen på svenska?
Joamna
05-24-2006, 06:37 AM
Eh, ja var är vi nånstans?
Åh, jag såg också Da Vinci kåden häromdagen, vet inte heller hur det stavas på svenska dock.. heh.
Idag har jag jobbat, lol, det gick faktiskt helt ok. Är personlig assistent och det tar väl ett tag innan man lär känna varann och så, men hon var trevlig iaf. Inte så mycket jobb, utan mest att hjälpa till med vardagssaker och föreslå aktiviteter typ.. hm.
eponinethen
05-24-2006, 12:28 PM
Ah ok men det verkar ok? Hon är ok osv? :)
Joamna
05-25-2006, 11:03 AM
Jupp jupp, hon verkar trevlig och allt.
Idag har jag i princip inte gjort nånting, lol. Har varit så sjukt bakis hela dagen verkligen. Var på fest igår hos en kompis syrras pojkvän som fyllde år, massa folk som jag aldrig träffat förut, och vanligtvis, eller på senare tid iaf så har jag inte tyckt så mycket om såna situationer, men jag hade verkligen jättekul igår.
eponinethen
05-25-2006, 12:22 PM
Haha och du var såå full :D Bra bra bra att du hade kul dock, verkligen, mhm :)
Idag har jag haft min sista vanliga lektion, och vi skrev en essay in class vilket var ok.. Och lyssnade på en kille (och äldre man, Amerikan) som pratade om hur Amerikaner ser sig själva vs hur vi ser dem etc.. Det vra bra.
Joamna
05-25-2006, 05:37 PM
Haha, kanske en aning, men jag stavade ju bra iaf ;)
Det gick bra att skriva trots ögonen och allt?
eponinethen
05-26-2006, 03:19 AM
Lol, yeaaaa, right :)
Det gick ok faktiskt, tror att essayn blev ok, skönt att vara över med det.
Idag far jag till Birmingham och träffar Ash, Ape och Frenchy Faith, ska bli klart kul! Sedan ska jag, Ape, Frenchy och Frenchy's kompis på Birmingham Pride imorgon :D Heheh..
Joamna
05-26-2006, 05:11 AM
Heh, ett 2d" hit eller dit spelar ju inte så stor roll..
Ah härligt, förstår det.
Hälsa alla i Birmingham! Hoppas ni får kul, vilket ni nog får utan tvekan..
Fick gratis frukost imorse, Cora jobbar på vandrarhem ibland, och imorse när jag vaknade hade jag fått ett sms att jag kunde få komma på frukost om jag ville..
Warlock
07-31-2006, 06:04 AM
Hur var det i Birmingham då?
Joamna
07-31-2006, 04:54 PM
Mm, idag har jag precis kommit till epo, så jag har hängt här med henne och hennes kompis Paula. Kollat på Ally McBeal och Mermaids.. nu är vi trötter.
eponinethen
08-01-2006, 02:54 AM
Har just vaknat upp idag. Joamna och min kompis Paula från Nederländerna är här, Paula far snart hem dock, då ska jag och Joamna spela Buffy TV spel och vara geeks, I guess :)
Joamna
08-01-2006, 07:01 AM
Heh, yeah, kan vi göra nånting annat än det? Tror inte det.. ;)
Jessie
08-02-2006, 03:59 PM
Nån som brukar se på Animal Planet? Det går ett program där, "Miami Animal Police", där en av poliserna heter Buffy Jorgenson. Najs va? :)
Heh, så mycket har jag att göra... :p
Joamna
08-03-2006, 02:12 AM
Ah det är alltid så konstigt när andra personer heter Buffy, inte för att det händer så ofta men, heh, coolt iaf.
Idag har jag inte hunnit med så mycket, sitter på epos säng och kollar boards mm. Vi vaknade just.
eponinethen
08-03-2006, 02:19 AM
Haha jag har aldrig stött på någon annan som heter Buffy måste jag säga :D
Hihi, mhm, vi borde kolla lite på Ally McBeal på en stund, mhm, och äta frukost. Och köpa Urkult biljett! Geee...
Joamna
08-03-2006, 02:26 AM
Nej det händer inte såå ofta.. hm.
Ja det låter som en bra ide.. gee, biljetterna ja, hm hoppas de finns kvar.
roguedemoness
08-18-2006, 07:54 AM
Kan i godt forstår mig hvis jeg skriver på dansk? Jeg kan læser lidt svensk, men jeg kan ikke skriver på svensk. Jeg kommer at sige 'HEJ' fra jeres nabo land, Danmark. Hej hej. Har det godt:)
Joamna
08-18-2006, 05:20 PM
Oh, visst förstår vi, eller gör vårt bästa iaf :) Alltid kul med tillskott här på den skandinaviska fronten..
eponinethen
08-20-2006, 03:17 AM
Kan i godt forstår mig hvis jeg skriver på dansk? Jeg kan læser lidt svensk, men jeg kan ikke skriver på svensk. Jeg kommer at sige 'HEJ' fra jeres nabo land, Danmark. Hej hej. Har det godt:)
Hej! Skriven danska kan till och med jag förstå, hehe, svårare att förstå pratad dock :)
Anyways, välkommen hit, berätta lite om dig själv, hih, mhm :)
roguedemoness
08-20-2006, 09:56 AM
Tak! Jeg hedder Lara og jeg kommer fra USA, men jeg bor i danmark. Selvfølgelig, kan jeg godt lide Buffy...:) Det er lidt sjov at tale om buffy i et andet sprog.
eponinethen
08-20-2006, 02:39 PM
Det är lite vad? Heh ok Danska är ju svårt, hm..
Hur kommer det sig att du bor i Danmark då?
Jessie
08-23-2006, 06:54 AM
Humhum... nu är jag uppe Norrbotten, på Musikhögskolan i Piteå. Kom in där som reserv på Mediedesign så det blev lite panikartat att ta sig hit och hitta boende och så. Men här är jag nu, och jag känner ingen alls, så jag är lite vilsen... Men det löser sig nog... Positivt är iaf att jag sitter på en MAC just nu! Hela skolan kryllar av Mac-datorer! Men det är väl inte så konstigt för håller man på med design, videoredigering och sånt så är det ju en Mac man ska ha! ^^ Sen nästa vecka kommer nog pappa upp med min egen Mac också. Min fina iMac. :D Men att det finns Macar över hela skolan gör att det känns lite tryggare och hemtrevligare... :P
Hm, skolan verkar rätt tom just nu, iaf i den delen jag är. Det är endast två st som sitter i datasalen just nu, inkl. mig. :P Resten av folket är på picknick på stan eller springer runt i korridorerna. Jag ska dra iväg ner på stan sen iaf och handla lite mat.
Mitt rum där jag bor är gigantiskt, känns det som, det är på 21kvadrat och jag var ju van ett minimalt rum på elevhemmet i Lycksele. Det här rummet är större än mitt eget rum hemma t.o.m.! :P
Jaja, men nä jag ska nog gå nu så jag får god tid på mig på stan. :)
Wish me luck :P
Joamna
08-23-2006, 09:47 AM
Oh Grattis till skolan Jessie! Heh, Mac-mania.. eh. Och lycka till i fortsättningen.. mhm.
Jag sitter nu i mitt (och epos) rum, hämtade möbler igår, körde först fram och tillbaka till Västerås och hämta säng mm som har stått där i ett år, så skönt att få det gjort. Sen när vi lastat upp det här så åkte vi till min gamla lägenhet I Hornstull för att hämta de grejjerna som var kvar där, med andra ord ett himla åkande bärande och springande hela dagen (tack för hjälpen epo :D ), kände mig bakis när jag vaknade imorse typ.. och jag kom på att jag glömde några grejjer i graderoben på Hornstull så nu måste jag åka tillbaka dit snart, hm, men jag tänkte försöker få ordning här först så jag inte drar in mera oreda i oredan.
Jessie
08-24-2006, 02:25 AM
Vart bor ni? Och var ligger Hornstull? :)
Mac-mania = heaven! :D
Joamna
08-24-2006, 05:03 AM
Heh, vi bor i Stockholm nu, på Gärdet (som är norra stockholm) och Hornstull ligger i södra delen..
Nu ska jag ut på stan och köpa en överraskning till epo ;) hihi..
Jessie
08-24-2006, 05:52 AM
Bah, Stockholm, man ska ju bo i Norrland... ;P Men det är bra shopping i Stockholm iofs. ;P
Fast jag ska väl vara nöjd med shoppingen i Pite iaf, det är ganska mycket mer jämfört med Lycksele. :P
Joamna
08-24-2006, 01:09 PM
Heh, både jag och epo har köpt I love Norrland pins dock, så det är inte som att vi dissar Norrland (fast jag tror att min pin är borta igen.. gah)
Shoppingen här är verkligen bra, finns inget som går upp mot lite geekshopping på SciFi bokhandeln :D
roguedemoness
08-24-2006, 04:28 PM
Jeg bor i danmark fordi jeg er gift med en dansk mand. Dansk er faktisk lidt svært, men jeg har gået til dansk i et år. Så synes jeg at det er ikke så slemt.
Det ved jeg ikke hvor Norrand ligger...men jeg har familie i Mora og i Uppsala. Jeg har bare været på Malmo...(fordi jeg bor i København)...
Jessie
08-25-2006, 02:39 AM
Yeah, Sci-fi bokhandeln rocks! Jag var där i våras (då jag var nere och såg Toto ehum... ;)) och jag kunde ha stannat där hela dagen... :p
eponinethen
08-25-2006, 03:59 PM
Jeg bor i danmark fordi jeg er gift med en dansk mand. Dansk er faktisk lidt svært, men jeg har gået til dansk i et år. Så synes jeg at det er ikke så slemt.
Det ved jeg ikke hvor Norrand ligger...men jeg har familie i Mora og i Uppsala. Jeg har bare været på Malmo...(fordi jeg bor i København)...
Ah I see. Uppsala är ju nära Stockholm, där jag och Joamna bor :)
Grattis Jessie! Let us know how everything goes. Och yayness över Macarna, mhm :)
Yup vi bor nu i Sthlm. Jag bor i Joamna's rum, på golvet, men om en vecka får jag mitt egna rum, ihih..
Joamna
08-25-2006, 04:05 PM
Ah I see. Uppsala är ju nära Stockholm, där jag och Joamna bor :) Exakt! :) Har du bott i Danmark i ett år roguedemoness? Eller förstog jag fel då?
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.